آچارکشی ویندوز، تنها با یک کلیک!
       پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : دو شنبه 7 / 12 / 1389
نویسنده : حامد.ح

نرمافزارهای بسیاری وجود دارند که برای تعمیر و نگهداری ویندوز ساخته شدهاند. در این نوشتار به برنامهای میپردازیم که از جهت استفاده از ساده‌ترین این برنامهها و جزو محبوب‌ترین آن‌ها است.

Advanced SystemCare Free نرمافزاری است رایگان، برای بهینهسازی عملکرد سیستم عامل ویندوز. به گفته شرکت سازنده،iobit، این برنامه بسیاری از مشکلاتی که به مرور کار با این سیستم عامل به وجود میآیند را حل می‌کند و با مواردی مانند پاکسازی رجیستری و تارومار نمودن جاسوس‎افزارها، بهبود امنیت و کارایی را به ارمغان میآورد.



تنها کافیست پس از نصب، با کلیک بر روی دکمه Care بهینهسازی را آغاز کنید. نرمافزار به طور خودکار، مراحل را یکی یکی انجام می‌دهد و مزاحم شما نمی‌شود.

Turbo Boost از امکانات جانبی ASC Free است که به شما امکان می‌دهد با از کار انداختن مواردی مانند بروزرسانی ویندوز و میانبردهای صقحه کلید، موقتاً عمل‌کرد سیستم خود را بالا ببرید. یا SmartRAM که از بخش Utilities قابل دسترسی است سهم برنامه‌های در حال اجرا از رم سیستم را، برای افزایش کارایی، محدود می‌کند. برخی از قابلیتهای دیگر این نرمافزار در نسخه Proموجود می‌باشند.

همان‌طور که می‎دانید بهینه‎سازها گهگاه مشکلاتی ناخواسته برای سیستم عامل به وجود می‎آورند. گرچه Advanced SystemCare Free در جایگاه یکم نرم‎افزارهای نگهداری سیستم در سایتی همچون Download.com قرار دارد و نگارنده نیز این نرم‎افزار را امتحان نموده و با مشکل خاصی برخورد نداشته(البته ظاهرا!) ولی این دلیلی بر بی‎نقص بودن این برنامه نیست.این سایت مسئولیتی را، در قبال خرابی‎های احتمالی و از دست رفتن اطلاعات رایانه شما، نمی‎پذیرد.

برخی از ویژگی‌های این نرمافزار:

  • کاربرد آسان
  • ایمن و رایگان و نداشتن آگهی در نرمافزار
  • افزایش کارایی سیستم و اتصال اینترنتی
  • یافتن برخی جاسوسافزارها و آگهیافزارها و پاکسازی آن‌ها
  • پاکسازی رجیستری ویندوز و همچنین حذف فایل‌های ناخواسته و ناکارآمد
  • مرتب‎سازی دیسکسخت(Defragmentation) تا ۱۰ بار سریعتر از دیگر نرمافزارها

Advanced SystemCare Free ،با حجمی کمتر از ۱۰MB ،برای ویندوز های XP, Vista و ۷ قابل دریافت است. از لینکهای زیر می‌توانید استفاده کنید:

http://iobit.com/ascdownload.html


http://download.cnet.com/Advanced-SystemCare-Free/3000-2086_4-10407614.html?part=dl-6271865&subj=dl&tag=button

 

منبع :   http://pariyana.com



|
امتیاز مطلب : 70
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
موضوعات مرتبط: دانلود , بهینه ساز ویندوز , ,
برچسب‌ها: Advanced SystemCare Free , دانلود , بهینه ساز ویندوز , download , tweak ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .